zakręcarki zalkin maszyny zakręcające zakręcarki butelek
Nowoczesne maszyny zakręcające, czyli zakręcarki firmy Zalkin
Kwiecień 19, 2017
adwokat toruń skuteczny prawnik kancelaria adwokacka z torunia
O odszkodowanie warto walczyć z dobrym adwokatem
Kwiecień 25, 2017

Banery reklamowe są podstawą działań marketingowych

drukowanie banerów banery reklamowe banery Łomża

Banery promocyjne – a co to dokładnie jest? Mówiąc w skrócie jest to taktyka reklamy w Internecie, która przeważnie wygląda jak prostokątny obrazek z jakimś przekazem. Kiedy kontrahent wchodzi w taki baner, przenosi się spontanicznie do strony internetowej, która wstawiła „przynętę”. Banery zazwyczaj gromadzi się w górnej części wyświetlanej strony, gdyż na taki obszar nabywcy zwracają swoją uwagę. Współcześnie krótko mówiąc nie mamy już kontaktu z jednym rodzajem baneru, jak to było wcześniej. Na stronie można wstawić banery wypływające bądź rozkładane. Nie możemy zapomnieć jeszcze o tym, iż sporo firm nieustannie drukuje transparenty, które stawiane są na specjalistycznych obiektach. W niniejszym przedmiocie też procedura niesamowicie przyspieszyła. Możemy wybrać plakat laminowany o zintensyfikowanej trwałości, nieprzepuszczający światła czy baner dwustronny. Rewelacją są banery reklamowe odblaskowe, które idealnie można dostrzec w nocy. Poza tym przedstawiony wydruk jest dodatkowo ubezpieczany przed oświetleniem płynnym laminatem.

Banery reklamowe – czy naprawdę są takie skuteczne?

Jaka jest efektywność banerów internetowych oraz powierzchniowych? W przypadku publikowanych w Internecie jeszcze w latach 1990-2000 przynajmniej 80% użytkowników w nie klikało. Dziś to ledwie 0,2%, ponieważ odbiorcy Internetu podświadomie lekceważą owe informacje. Głównie mamy na względzie to, iż baner po prostu odsyła do strony, która albo krótko mówiąc nie jest powiązana z materiałem, bądź w ogóle nie jest interesująca. Różnorakie przedsiębiorstwa wykorzystywały najrozmaitsze techniki manipulacyjne by jedynie surfujący w sieci osobnik najechał kursorem w reklamę. Mało tego można było zafundować sobie złośliwe oprogramowanie, załączyć następne irytujące okna etc. W następstwie tego niesamowicie dużo konsumentów instaluje na własnych pecetach oprogramowanie uniemożliwiające wspomniane działania, przykładowo Adblock.

W przypadku reklamy montowanej na zewnątrz sprawa ma się troszkę inaczej. Często tanie banery aktywują zaciekawienie przechodniów, szczególnie jeśli rzecz na nich opublikowana jest zaskakująca. Dzisiaj mówi się o psychologicznych źródłach reklamy, reklamie bazującej na emocjach i reklamach mających natchnąć adresata „do myślenia”. Innymi słowy, korporacja w sumie nie daje nam już dowolnego towaru ujętego w oryginalnym opakowaniu. Odsprzedaje nam młody wygląd, długowieczność, splendor, bogactwo, uznanie u kobiet – więc wszystko to, czego konsumenci w powszednim życiu mówiąc w skrócie nie potrafią dostać (lub mają jakieś kłopoty w osiągnięciu obmyślonego celu).

Pielęgnowanie pozytywnych odczuć odbiorcy

Rozprawianie o tym, iż drukowanie bilbordów wielkoformatowych jest bezsensowne, to sądzenie, że reklama w ogóle na żadnego konsumenta ogólnie rzecz ujmując nie wywiera wpływu. Faktem jest niemniej to, że konsumenci preferują takie towary, z jakimi przedtem się już jakoś zetknęli. Obchodzą „szerokim łukiem” te towary, jakich w ogóle nie znają albo mają o nich nikłe wyobrażenie. Doskonałym przykładem jest tutaj wyeksploatowanie płaszczyzny supersamów. W wielu miejscach oprócz artykułów zamontowane są rollupy reklamowe, zatem plansze graficzne. To materiały, które jedynie mają wspierać kluczową reklamę. W wielu miasteczkach są używane jako stojaki informacyjne, np. z programem teatru albo podające daty najistotniejszych wydarzeń w centrum (np. kiermaszów, pikników, imprez humanitarnych). Obraz na owej konstrukcji może zginać się i rozwijać, a w związku z tym mamy szansę ją swobodnie przetransportować. Niesamowicie istotne jest podtrzymywanie korzystnych skojarzeń klientów w stosunku do reklamy towarów. Nie ma jakiegokolwiek znaczenia czy to będzie mleczko do mycia kuchenki gazowej czy droga i wyszukana biżuteria.

Oferty drukarni cyfrowych, czyli kilka słów o typach banerów

Wszystko zależy od materiału, z którego bilbord ma być wytworzony, jego wielkości i liczby. Większość firm proponuje kompleksowe usługi z zakresu reklamy wielkoformatowej: wydają banery reklamowe laminowane oraz powlekane, druk fotograficzny, notesiki, kalendarze, wkłady z grafiką do rollup-ów. W dodatku możemy zlecić wybudowanie struktury plakatu promocyjnego z tubondu, naklejenie kasetonów albo wykonanie liter przestrzennych. Przed zamówieniem druku wskazanej placówce należałoby obejrzeć kilka rzeczy: czy otrzymuje wydruk z wysokiej jakości surowców do generowania transparentów? Jaka jest jakość druku? Jaka jest trwałość druku? Na przykład, w przypadku kiedy jesteśmy zainteresowani zakupem banerów w Łomży, to skontaktujmy się z wybranym biurem i obejrzyjmy w jaki sposób prezentują się modelowe wydruki. Lepszym zabiegiem jest jednak obejrzenie portfolio oraz zapoznanie się z wykonanymi zleceniami.

Warto pamiętać, iż konsumenci zwracają uwagę na banery, bo demonstrują właśnie taki wyrób, jakiego poszukiwali czy są zaciekawieni towarem, którego wcześniej absolutnie nie uwzględniali w swych poszukiwaniach.

Jeśli zainteresował Cię ów temat, możesz wejść w odnośnik obok – Banery reklamowe– odszukać galerię prac i zobaczyć interesujące pomysły.

Strona używa cookies
Ok