Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/virt1359/domains/vipseo.pl/public_html/wp-content/plugins/LayerSlider/wp/widgets.php on line 4

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/virt1359/domains/vipseo.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/framework/functions-wordpress.class.php on line 257

Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/virt1359/domains/vipseo.pl/public_html/wp-content/plugins/js_composer/include/classes/core/class-vc-mapper.php on line 111
Skuter Kymco – Serwis skutera miejskiego – Pielęgnacja i naprawa
Prawo Jazdy Torun - Szkoła jazdy Torun - Kursy jazdy Torun - Kurs na prawo jazdy kat b Torun - Kurs na prawo jazdy kat c Torun
Kurs na prawo jazdy dla Ciebie
10 marca, 2017
Przeprowadzki Wrocław Usługi transportowe dla firm Lokalne przeprowadzki
Krajowe usługi transportowe
14 marca, 2017

Serwis skutera Kymco

serwis skuterów Kymco naprawa Kymco pielęgnacja Kymco

Jak poprawnie dbać o skuter?

Najwięcej osób, które decydują się na nabycie skutera, niezupełnie zdaje sobie sprawę, jak mądrze go pielęgnować. Od prawidłowej pielęgnacji uzależniona jest albowiem – krótko mówiąc – jego kondycja. Będziemy mieli szansę z niego korzystać przez dłuższy okres, natomiast podróż nim będzie dużo bezpieczniejsza. Jakie kroki musimy spełnić? Po pierwsze: nigdy nie torturować motoru ostrą jazdą, mianowicie z manetką do samego końca, albowiem potrafi to wyraźnie zintensyfikować ciepłotę napędu, zaś w rezultacie go zepsuć. Ponadto wszelakie występy kaskaderskie musimy niestety oglądać w domu na monitorze laptopa lub telewizora. Chodzi tutaj naturalnie o ryzykowne hamowanie bądź przejażdżkę na pojedynczym kole (najczęściej tylnym). Taka przejażdżka naraża nasze zdrowie, natomiast niejednokrotnie życie, jeżeli jest zespolona z wielką prędkością. Przykładowo skuter Kymco należy oczyszczać ręcznie. Myjnia ciśnieniowa niestety nie starczy, aby odpowiednio umyć wszelkie komponenty (zwłaszcza te najmniejsze). Należałoby spędzić przy skuterze znacznie więcej czasu. Skontrolować pieczołowicie po jakiejkolwiek jeździe wygląd skutera, m in. w łapaniu jakichkolwiek ewentualnych niesprawności. Powinniśmy wypolerować wydech, skontrolować czy gdzieś nie posiada korozji oraz czy hamulce są w rewelacyjnym stanie. Rekomenduje się raz na tydzień zweryfikowanie stanu oświetlenia oraz kół. Dodatkowo nie powinno się przekraczać dopuszczalnego przeładowania, inaczej miary ekwipunku, jaki mamy szansę ze sobą zabrać.

Gdy musimy ze skuterem udać się do serwisu…

Wszystko zależy od tego, czy posiadamy dwusuwowy lub czterosuwowy skuter. W przypadku tego drugiego stawka na pewno będzie trochę wyższa. W przypadku jednośladu dwusuwowego serwis Kymco zawiera w sobie: podmianę oleju w mechanizmie przekładkowym, kontrolowanie stanu zapłonu silnika, kontrolowanie działania hamulców, monitorowanie ciśnienia w kołach, zawieszenia, wyglądu oświetlenia, oczyszczanie napędu i gaźnika oraz wszelkie kolejne integralne procedury, które my samodzielnie zasugerujemy, przykładowo wykluczenie określonej awarii. Jeżeli mamy jednoślad czterosuwowy serwis pokrywa oprócz tego zmianę oleju w silniku, oczyszczanie filtra oleju i przystosowanie zaworów. Warto samemu ubezpieczać maszynę przed niebezpiecznymi czynnikami, m in. solą na jezdni w ciągu zimy. Wtedy nie powinniśmy nią jeździć, bo sól jest fundamentalnym czynnikiem powstania korozji na wydechu. Po chłodnych miesiącach warto zastąpić olej oraz kolejne płyny, m.in. olej hamulcowy, przekładniowy i amortyzatorowy.

Wybrać warsztat czy renomowany serwis?

Zwyczajny warsztat i autoryzowany posiadają bodajże tą samą liczbę atutów jak i wad. Należałoby tymczasem poświęcić im moment, aby potem nie żałować błędnej decyzji. W renomowanej stacji, w jakiej dokonuje się sprawdzania stanu technicznego i reperacji środków transportu, mamy możliwość liczyć na odpowiedzialność i znakomitą jakość obsługi. Przegląd każdorazowo jest przygotowywany identycznie z dokładnym scenariuszem, natomiast udokumentowaniem jego zrealizowania jest odhaczenie tego w książce gwarancyjnej. Nabywcy, którzy mają nowe motocykle Kymco, muszą przychodzić zawsze w ustanowionym z wyprzedzeniem czasie. Jeśli jednoślad będzie posiadał dowolną groźną niesprawność, wtedy ASO w ramach „ochrony” może wykonać bezpłatną konserwację. Ważnym walorem wspomnianego serwisowania jest szansa późniejszej odsprzedaży pojazdu za atrakcyjną cenę.

Przewagą niezależnych warsztatów jest na pewno stawka. Wielokrotnie w renomowanym warsztacie trzeba zapłacić kilka razy więcej za tę samą usługę. Dlatego odbiorcy jednośladów nierzadko decydują się na reparacje oraz serwis akurat w takich punktach. Jesteśmy na wygranej pozycji, jeśli mechanik ma w tym rozeznanie, m in. osiągnął przedtem kwalifikacje w regeneracji poszczególnych rodzajów takich maszyn. Można mieć styczność także ze stwierdzeniem: „ja nie będę takiego skutera odnawiał, bowiem się po prostu na takiej tematyce wcale nie znam”. W niniejszej sytuacji mechanik chociaż jest wobec nas uczciwy. Minusem będzie tu deficyt kompetencji, jaki jest wywołany tym, iż nieupoważnione zakłady nie posiadają najzwyczajniej w świecie dostępu do specjalnych przeszkoleń. A tym samym do istotnych informacji, np. o wyjątkowo delikatnej elektronice w danym rodzaju motocykla. Możemy zatem dzwonić do sporej ilości serwisów, z czego znaczna część nawet nie podejmie się dopełnienia usługi. Osobne warsztaty mogą niemniej specjalizować się w branży motocykli, np. enduro i wówczas mamy szansę uzyskać rzetelną usługę za niewygórowaną cenę.

Podsumowując należy wiedzieć, iż gwarancja od producenta niestety nie obejmuje w szeregu różnorakich warunków, np. jeśli umieścimy w swym skuterze części składowe od nieakceptowanego producenta lub gdy w ogóle nie będziemy wykorzystywali jednośladu zgodnie z przeznaczeniem (przykładowo będziemy przewyższać stosowną szybkość, jechać nieustraszenie na jednym kole). Jeżeli planujesz odszukać więcej zajmujących wiadomości na temat jednośladów kliknij w ten link – KYMCO

Strona używa cookies
Ok