Paintball laserowy a paintball klasyczny
Paintball laserowy – świetna rozrywka dla każdego
Styczeń 3, 2018
Pływanie niemowląt i inne aktywności w wodzie
Pływanie niemowląt, aqua fitness i wiele więcej – możliwości jest bez liku
Styczeń 15, 2018

Obecne czasy to nieprzerwany rozrost idei konsumpcjonizmu. Ludzie robią zakupy, nieprzerwanie i chcą mieć coraz więcej. Nic nie wskazuje na to, żeby ta tendencja się odwróciła. Nabywanie luksusowych artykułów to pierwsza sprawa, lecz pozostają przecież też środki czystości, jedzenie – w skrócie – to, co jest nam niezbędne do egzystencji. Sporo osób pędzi nieustannie przez życie i przez to, nie możemy poświęcić wiele czasu na chodzenie po galeriach. Zbawieniem może okazać się sklep internetowy – który może przynieść okazałe dochody.

Sklep internetowy – dlaczego i jak?

Sami znamy pewnie niemało takich osób, które na nic nie mają czasu. Zakupów dokonują w markecie raz na dwa tygodnie, aby zaoszczędzić sobie regularnego chodzenia po kluczowe artykuły. Teraz przykładowe sieci idą jeszcze naprzód i gwarantują im przywiezienie asortymentu do miejsca zamieszkania.

Przywołana tematyka tyczy się przede wszystkim osób zapracowanych, tkwiących godzinami w biurze. Krew ich zalewa, kiedy muszą udać się na świąteczny shoping. Pracoholicy z ochotą sięgają wówczas po e-sklep i masowo kupują souveniry dla rodziny i przyjaciół. Tym samym – właśnie oni stają się naszą grupą docelową, jak zdążyliśmy się przekonać – bardzo szeroką.

Znamy już kluczowy cel założenia sklepu internetowego, obecnie winniśmy przeanalizować jak ów sklep ma się prezentować. Nie możemy próbować osiągnąć niemożliwego. Jeśli sklep internetowy ma nam dać zauważalne zarobki, wówczas wychodzimy od tzw. analizy SWOT. Rozpatrzenie silnych oraz gorszych stron, szans i niebezpieczeństw to całkowita podstawa. Dotyczy to zarówno naszego nowo powstałego sklepu, jak również otoczenia konkurencyjnego. Musimy zbadać jakie liczby generują, w czym możemy się na jej tle wyróżnić.

Następnym etapem jest zdefiniowanie grupy odbiorców. Będzie to sprawa bardzo indywidualna. Założony przez Was sklep internetowy może być skierowany do Nabywcy uniwersalnego, który znajdzie coś dla siebie wśród wielu kategorii towarów, ale także np. zapraszać do sklepu internetowego po pierwsze kobiety, przez szeroką gamę kosmetyków do wyboru. Wszystko będzie zależeć od tego, jaki plan biznesowy przygotujecie. Sumiennie zbadajcie, czy środki pozwalają Ci na dotarcie do potencjalnych partnerów w całej Polsce. Być może trzeba będzie skupić się na nieco mniejszym terenie – np. województwie.

Należy pamiętać, że uruchomienie sklepu internetowego jest ściśle powiązane z działalnością gospodarczą. Konieczne będzie podjęcie któregoś z tych działań:

  • W kwestii otwierania własnej firmy, bezwzględnie trzeba zarejestrować działalność gospodarczą – zrobić wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym lub do Ewidencji Działalności Gospodarczej, uzyskać REGON w Urzędzie Statystycznym, załatwić formalności w Urzędzie Skarbowym i ZUS-ie.
  • Jeśli wcześniej prowadziłeś biznes, musisz wyłącznie dokonać zmiany w swoim PKD (Polska klasyfikacja działalności), dodając tamże zapis o handlu w Internecie.

Bardzo ważna sprawa tyczy się produktów. Kiedy już podejmiemy decyzję czy zaoferujemy coś wyspecjalizowanego, z hermetycznej działki, czy też produkty bardziej ogólne, wyrabiane na dużą skalę, koncentrujemy się na właściwym dobraniu dostawcy. Odpowiedzialność, terminowość i zaufanie, to być lista walorów, na którą wypada zwrócić uwagę. Rzecz jasna czynnikiem kluczowym jest również uzyskana jakość w stosunku do wygenerowanych kosztów. Wcale nie musi być tak, że oszczędzając zyskamy, a płacąc więcej z pewnością odniesiemy sukces. Załatwiłeś dystrybutora? Zbliżamy się do momentu, kiedy należy zadbać o informacje dotyczące oferowanych przedmiotów. Pytanie, dlaczego to jest takie istotne

Zanurzamy się w tym momencie w dziedzinę promowania. Nie możemy się oprzeć tylko na opisach producentów. Jeśli chcemy w niedługim czasie zwrotów inwestycji, to wtedy musimy postawić na unikalne opisy – łatwo do zapamiętania dla Klientów, lecz też usprawnione pod SEO, aby wyszukiwarka taka jak Google traktowała te opisy jako unikalne. Jeśli powielimy treść z innej strony – wyszukiwarka oceni nas negatywnie i nie uzyskamy odpowiedniej pozycji w rezultatach wyszukiwania. Możemy te opisy przygotować sami, ale lepiej jak zajmą się tym specjaliści od SEO.

Sprawy związane z produktami już za nami – pora na udostępnienie określonych form płatności. Do często spotykanych możemy zaliczyć:

– System PayU
– PayPal
– Przelewy 24

Niewątpliwie trzeba też zagwarantować Klientom zapłacenie przy odbiorze i z góry. Istotnym jest, żeby formy płatności były właściwie zabezpieczone– szczególnie dobrym rozwiązaniem będzie tutaj szyfrowanie. Bezpieczeństwo transakcji z pewnością wpłynie pozytywnie na zaufanie Odbiorców.

Sklep internetowy – domena, hosting i program

Idea jest, konkurencja została zadbana, mamy już biznes plan oraz odpowiednio spreparowane pod sprzedaż towary? Teraz trochę spraw technicznych.

Wybór oprogramowania pod nasz sklep to coś, co może przesądzić o powodzeniu naszych starań. Nie musicie być ekspertami w tej dziedzinie, od czego są doradcy. Czasami starczy choćby darmowe oprogramowanie, ale gdy realizujemy bardzo ambitny projekt przyda nam się full serwis albo indywidualny software.

Domena może być dawana w parze z oprogramowaniem, zawsze tak to działa. Jeśli tak nie jest – wtenczas będziemy zmuszeni ją dodatkowo kupić. Nie sprawdzą się tutaj skomplikowane rozwiązania – nasza domena musi być prosta, taka, którą bez problemów zapamiętamy i powtórzymy w gronie znajomych .

W temacie hostingu najważniejszy będzie rozmiar serwera i dane dotyczące transferu – co naturalnie zależy od wielkości sklepu internetowego. Nie możemy się ograniczać do darmowych hostingów – przynoszą one nam multum obostrzeń, negatywnie wpływających na naszą pracę.

Tworzenie sklepów internetowych —–> http://www.blacksoft.pl/tworzenie-sklepow-internetowych/

Strona używa cookies
Ok