Usługi dietetyka mobilnego Dieta Grudziądz Zdrowe odchudzanie dla osób przewlekle chorych
Najskuteczniejszy dietetyk mobilny
Luty 17, 2017
Strony www Toruń - Projektowanie stron Toruń - Tworzenie stron www - Strony CMS - Responsywne strony www
Atrakcyjne strony www
Luty 17, 2017

Czym jest pozycjonowanie stron? Czy jest to bezpieczne rozwiązanie na promocję mojej strony internetowej? Jakie efekty przynosi pozycjonowanie stron? Ile kosztuje pozycjonowanie stron? To najczęstsze pytania jakie Klienci zadają agencją interaktywnym zanim wybiorą tego rodzaju usługę.

Efektywność pozycjonowania zależna jest od kilku czynników, oraz wykorzystywanych metod. Agencje SEO prześcigają się w mówieniu o tym jak szybko wzrasta pozycja pozycjonowanej przez nich strony i znajomości trzymanego w tajemnicy algorytmu Google. Niestety przeważnie te firmy, oferujące niedrogie i ekspresowe pozycjonowanie, w efekcie prowadzą do zablokowania stron swoich Klientów przez Google. Stosują one spamowanie, które w zazwyczaj działa na naszą niekorzyść. Pozycjonowanie nielegalnymi technikami nie jest zatem wskazane, a praca nad podniesieniem takiej witryny do poprzedniej pozycji zajmuje często cały rok.

W poniższym artykule krok po kroku uświadomimy Wam jak powinno wyglądać skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron internetowych. Warto poznać te wskazówki, żeby w przyszłości nie dać się nabrać oszustom, których w branży internetowej jest wielu.

Czemu Twoja strona potrzebuje pozycjonowania?

Z całą pewnością możemy stwierdzić, że żyjemy w erze Internetu. Przedsiębiorstwa, których strony www są chętnie odwiedzane, odczuwają wzrost zysków w świecie rzeczywistym. Wzrost popularności tych stron nie jest jednak kwestią przypadku, ale dokładnie zaplanowanej kampanii reklamowej. Metody takie jak pozycjonowanie stron, czy zarządzanie profilem na Facebooku, czy Instagramie maksymalizuje szansę firm na złapanie wielu potencjalnych Klientów. Czemu pozycjonowanie stron jest najskuteczniejszą z nich? Argument jest bardzo prosty – ilość użytkowników wyszukiwarek, którzy w przyszłości mogą zostać Klientami Twojej firmy.

Na pewno nie raz zdarzyło Ci się poszukiwać produktów w Internecie. Za pewne używałeś w tym celu wyszukiwarki Google. Po napisaniu konkretnej frazy, np. Fryzjer Toruń, pokazała Ci się lista wyników. Inspirując się zasadą im wyżej tym lepiej, wybierałeś strony firmowe, które uplasowały się na samej górze listy. Tak też działa ponad ¾ osób korzystających z wyszukiwarki Google. Normalne jest, że każdy z nas zwraca uwagę na pierwsze 10 pozycji na liście organicznych wyników, a rzadko który z nas przechodzi na kolejne strony. Podsumowując- najważniejszym plusem pozycjonowania, jest możliwość zainteresowania swoją stroną szerszego kręgu odbiorców.

Jak wygląda pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony wpływa na wzrost jej wartości w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Witryny ustawiane są na tej liście w określonej kolejności, adresującej do ich trafności z używaną frazą kluczową. Tworzeniem tej listy zajmują się boty Google, których działalność opiera się na potężnie zbudowanym algorytmie, unowocześnianym co kilka miesięcy. Pozycjonowanie jest zatem dość skomplikowanym procesem, często odkrywanym metodą prób i błędów, gdyż żadna agencja interaktywna na świecie nie zna algorytmu Google. Wykonując określone procedury w kodzie strony i patrząc na transformację jej pozycji, jesteśmy w stanie jedynie domyślać się jakie są czynniki oddziałujące na skuteczne pozycjonowanie. Wśród nich najważniejsze to:

  • optymalizacja strony – poprawa wydajności i dopracowanie kodu strony spowodują, że dana witryna będzie bardziej czytelna dla botów wyszukiwarki. Ważne jest także bogactwo fraz kluczowych w zawartości strony.
  • popularność witryny – dbałość o dużą liczbę wartościowych linków zewnętrznych, jak i wewnętrznych sprawi, że podobnie jak nowi Klienci, boty Google też spojrzą z zaciekawieniem na daną stroną. Aby zbudować bogaty zbiór linków zewnętrznych możesz wykupić własne zaplecze pozycjonerskie.
  • bycie na bieżąco – wysokiej jakości i interesująca treść to jedno, a nowe aktualizacje strony to drugie. Wartościowe dla Google witryny to takie, na których wciąż jest jakiś ruch. Dzięki aktualizacjom zadbasz także o nowych Klientów.
  • responsywność – jest obecnie priorytetem nr 1, ze względu na to że co raz bardziej rozwijająca się grupa osób korzysta z urządzeń mobilnych. Strony responsywne dopasowują się do rozmiaru konkretnego ekranu i ładują się dość szybko, co jest kolejnym plusem dla robotów Google.

Tu jedynie nieliczne przykłady czynników które oddziałują na wzrost pozycji strony w naturalnych wynikach Google. Wiele agencji SEO zaczyna współpracę z Klientem od zaplanowania słów kluczowych. Najlepsi specjaliści pomogą Tobie znaleźć takie frazy, dla których zaawansowany wzrost pozycji strony będzie kwestią czasu. Niektóre firmy zaoferują Ci zbudowanie własnego zaplecza SEO, lub skorzystanie z ich zasobów. Może to być dobry pomysł. Oznacza to, że firmy te dbają o Klienta, nie chcąc go naciągnąć na nie korzystny spam, który jak już wiecie, może sprowadzić Waszą stronę na złą drogę. Co do opłat, podstawowe pakiety pozycjonowania zaczynają się już od 100 złotych na miesiąc. Czy jest to wygórowana cena? Nie, jeśli pomyślisz ilu nowych Klientów możesz zdobyć tylko przez fakt, że Twoja strona znajdzie się na wyższej pozycji niż strony konkurencji. Warto zwrócić uwagę na jeszcze jedną rzecz – efekty pozycjonowania widoczne są dopiero po kilku tygodniach. Jeśli jakaś firma proponuje Ci znacznie krótszy termin, oznacza to, że korzysta z nielegalnych metod.

Zależy Ci na bezpiecznym pozycjonowaniu – wejdź na naszą stronę i zostań z nami na dłużej: pozycjonowanie stron

Strona używa cookies
Ok